Jag älskar dig

Det är många som har frågat om min pojkvän i alla dessa bloggar jag har ägt. han heter somsagt Jesse. Född i USA men flyttade som liten plutt till åby (?). I alla fall så träffades vi första gången för kanske 4-5 år sedan på en fotbollscup i Linköping. Modig som jag var frågade jag direkt om msn och vi pratade ett tag men det rann senare ut i sanden. För 2 år sedan tog Jess kontakten igen och skrev och vi träffades.. Jag föll pladask och nu sitter vi här.. 2 år senare och jag älskar honom förmodligen mer än vad jag någonsin gjort. Nu ska jag plugga. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Jesse

Your my life darl , synd att vi misaade 2 år tillsammans :( <3

2012-01-17 @ 18:56:58
Postat av: Julia

baby.. du är allt för mig fan! <3

2012-01-17 @ 19:05:44
URL: http://hanssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0